Sakta men säkert...

Sakta men säkert så börjar jag röra mig mot mitt nya jobb. Idag blev jag nämligen av med min plats och då blev liksom flytten lite mer "hands on" direkt. Mycket som händer på jobbet just nu med projektet och allt och idag kom där en nyanställd och då var det läge att hon fick min plats... ha ha ha. Så ihop med alla grejer och så bär vi ner det till min nya plats. Trångt om saligheten där jag skulle sitta så då tänkte jag att "ja, men jag möblerar väl om då...". Kidnappade Håkan och så började vi flytta runt på skåp och skrivbord så kollegorna som kommer imorgon kommer nog att få sig en liten chock. Hej hej, här kommer jag liksom (*ler*). Gäller att visa var skåpet skall stå direkt
 
Men det är skönt det är torsdag... Farmskan är trött, mentalt framförallt för det rör sig som tusan i huvudet hela tiden. Jag drömmer otroligt mycket nu också så huvudet är väl fullt. Har ikväll sprungit, ja ja... småjoggat då, på löpbandet och det är så jäkla skönt att bara bli varm, svettig och illaluktande. Ut med all frustration bara!
 
Imorgon blir det konsert med makens syskon och sen i helgen blir det stugan igen!
Det är lovat sol och fint väder... tackar, tackar
//Farmskan
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0