Salsadrottning

En och en halv timmes salsaträning ikväll... så jäkla kul! Tänk att man hade så mycket "gung" i denna gamla kroppen. Vi skulle egentligen dansat bugg men det var mycket manfall ikväll och då blev det salsa istället. och som sagt... otroligt kul. 
 
Det har varit roliga dagar på jobbet denna veckan, en workshop igår i Danmark som gav hur mycket energi som helst. Massor av bra saker som ut ur det och som vi kan dra nytta av framåt. Sådana dagar gillar jag. Projektet som jag jobbat med börjar närma sig sitt slut och snart skall slutresultatet presenteras. Ser faktiskt fram emot att det skall presenteras... äntligen liksom! Det har varit en intressant, lärorik och fantastisk resa att jobba med detta så jag känner mig nöjd och glad
 
Men... en liten nyhet då... Farmskan har fått nytt jobb. Tadaaaa! Den 1 maj börjar jag i den svenska organisationen igen och det skall bli så skoj!!! Känns som att man kommer hem igen på ett sätt, gamla bekanta jaktmarker, härliga människor och goa kunder. Nu skall jag alltså bara slutföra mina delar i projektet sen är det full fart och energi in i det nya. Wish me luck
 
Ha en trevlig kväll säger
//Farmskan a.k.a Salsadrottningen


Kommentarer
Frida

Stort grattis igen, blir toppen! Skönt att ha dig "hemma" igen👍

2014-03-19 @ 22:20:33
Papsobabs

Vi önskar lycka till med det nya jobbet.

2014-03-20 @ 11:34:47
Lilla B

Hä blir fint de! :-)

2014-03-20 @ 16:49:21


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0