Julsaker och flyttångest

Aj aj aj aj aj... min stackars kropp idag! Påminn IGEN om att detta är sista gången jag flyttar... om inte in på hemmet då alltså (men då hoppas jag att någon av våra fem barn är här och hjälper till). Igår gjorde vi ett jäkla ryck efter jobbet och tömde allt på vinden. Shit vad jobbigt det var! Först upp två trapport till, släpa ut, sortera, packa i lådor och sen asa ner det fyra trapport, tungt som... och sen bort till nya lägenheten och ner med det i källarförrådet. Aj aj aj... vad kroppen värker idag. Men nu är vinden tömd och vi var otroligt stolta (och svettiga) igår när vi äntligen var klara runt nio-tiden.
 
Och Ja, jag kan ha södra Sveriges största samling av julsaker... jag erkänner!
 
//Farmskan


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0