Lily-helg

Jag och maken är i Motala hos vår lilla goding Lily... min stora kärlek som kan linda mig runt vilket finger hon vill. Vi har passat henne idag när lill-sonen och Madde hjälpt kompisar att flytta och det har gått hur bra som helst. Full fart så man är rätt trött,men på ett härligt sätt. Igår när vi kom var vi och tittade på lill-sonen när han spelade fotboll. hon ropar lika bra som jag (*ler*). Farmors tös
 
Vi skulle grillat här ikväll men det visade sig vara stört omöjligt att få fyr, så då blev det till att steka inne... inte riktigt samma sak. Men allt går. Stor-sonen kom oxå idag så Farmskan njuter. Fick dessutom gott vin och en fin skjorta i Mors dags present. Tipp topp
 
Vädret har varit sjukt kvalmigt och varmt, ännu ingen åska... men det behövs
Imorgon bär det av hemåt igen, med en sväng förbi Mor och Rolf i Växjö
 
Sa jag att det bara är tre dagar till flytt?
//Farmskan


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0