Loppis

Oj... tiden springer iväg och nu är det bara två veckor kvar tills vi flyttar. Allting är snart nerpackat, bara det mest nödvändiga är fortfarande framme (läs: tandborste och kläder!). Mitt i rummet står nu också en hel hög med saker som loppisen hämtar imorgon. Vi hoppas också att de skall ta vår extrasäng men det verkade mer tveksamt. Om inte får vi försöka få iväg den till tippen i helgen. OBS! Helge ingår inte i loppismöget, honom älskar jag
 
 
Tur att vi har stugan att fly till mitt i all röra!
 
Vad gillade ni förresten Eurovision i helgen? Själv är jag helt fast för Hollands bidrag
 
 
//Farmskan


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0