Packad

Vi är helt packade... Maken är i toppform (läs: asjobbig!) och frun är mest i vägen, tjatig och inte tillräckligt strukturerad. Jag ska aldrig mer flytta, påminn mig gärna om det om det kommer på tal! Kvar att packa ner är kök och badrum och lite kläder... och så vinden förstås. Så just nu är vårt liv omringat av lådor, men håll ut säger vi, endast 3 veckor kvar! Tjoho
 
Maken har börjat ny tjänst i Lund, så nu skall vi börja samåka några dagar i veckan. Än så länge har han inte tröttnat på pendlingen, utan trivs rätt bra. Kul! Själv är man ju luttrad efter otaliga år i bil till och från jobbet, jag trivs ju rätt bra att pendla, blir lite filosoferande i bilen. Mitt nya jobb rullar också på i full fart och jag trivs som fisken!
 
Nej, nu är det semifinal i Eurovision... tre galna danska programledare
"Kan du sige mor?"
 
//Farmskan
 
PS! Sköna besked idag värmde gott i hjärtat, LYCKA!
 
 
 
 


Kommentarer
Elin

Har tänkt på dig idag! (STOR KRAM), kan vi inte skypa lite imorgon bitti så får jag prata lite med Lily också :) KÄRLEK

2014-05-09 @ 23:10:16
URL: http://stiffesdotter.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0