Slut på ledighet för denna gång

Ja då är det snart söndagkväll och slut på ledigheten för denna gång. Det har varit en fantastisk helg med mycket sol och slappa, härliga dagar (*njuter*). Visst en del jobb också, eller jobb och jobb, lite småfix. Hängrännor och stuprör som skulle upp på förrådet och så målades grunden idag. Blev kanon! Maken fick hjälp av Rolf som tog sin roll som arbetsledare på största allvar...
 
Modern och Rolf dök ju upp vid lunch igår eftersom vi skulle fira brorsans födelsedag på kvällen med bowling och mat. Så när gubbarna dom jobbade på så tog vi en sväng till Eko-hallen och sen när vi kom hem överraskade vi både dom (och oss själva) med en hemmalagad smulpaj till kaffet. Ibland glimtar det till
 
Kvällen var trevlig och jag tror Brodern var nöjd.
 
 
Bowlingen gick väl sådär, det där är ett spel som kan gå precis hur som helst. Man varvar strikes med rännslag hej vilt. Men men, det viktiga är inte att segra... har jag hört. Nu har maken åkt hem till stan, jag skall åka senare ikväll eftersom vi inväntar målarna hos grannarna. Jobbedag imorgon, kommer att bli drygt efter denna helgen. Semester nu!!!
 
//Farmskan


Kommentarer
Lilla B

Ja, han var mycket nöjd! Det var en trevlig kväll, och jag tror att alla hade roligt :D
Men det var ju ingen snäll bild... :(
Eller e det verkligen så jag ser ut nu..Huuuu!

2014-05-04 @ 20:37:11


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0