Goa kollegor och provtagningar

Just nu är jag nog världsbäst på att köra Skåne och Småland runt känns det som. Kristianstad - Lund - Älmhult - Lund - Helsingborg - Kristianstad - Lund.... ja ni fattar. Fast det som är absolut bäst med att göra just det är att jag får alla mina telefonsamtal gjorda (*ler*). Gör ju att körningen, eller tiden, går lite fortare och att man kan spara sådana saker till just bilkörningen. Perfekt!
 
Igår efter ett möte i Helsingborg drog jag mot Älmhult och hu vad jag hade glömt hur mörka de skogarna är mellan Strömsnäsbruk och Älmhult. Man ser ju älgar i alla diken liksom. Väl framme i hultet var det lite reunion med Fru Ekdahl och lite andra kollegor. Frugan jobbar ju numera inte hos oss men det hindrar ju inte att man kan sitta och pladdra och ha skoj i flera timmar ändå. Man har ju en hel del minnen och härliga saker att ösa ifrån menar jag... God mat fick vi också så det var verkligen en härlig kväll så tack tjejer!
 
Idag har jag jobbat hemifrån för det var ett läkarbesök på agendan och det kändes onödigt att köra fram och tillbaka. För det är ju aldrig så att man kan få en tid på morgonen eller sena eftermiddagen. Nej mitt på dagen är det som gäller och så får man dessutom vänta i över 40 minuter innan man kommer in ändå.... ja ja... vad gör det om hundra år. Så nu skall man bara invänta lite provsvar också.
 
Maken är och tränar så det är MF ikväll på Karlavägen (*ler*)
//Farmskan


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0