I-landsproblem de luxe

Det här med i-landsproblem... jag har ju en hel del saker jag kan reta mig på. Saker som överhuvud taget inte spelar någon som helst roll i sammanhanget. Till exempel:

* Folk som sitter på ytterplats på flygplan och sen inte reser sig direkt när man landat
* Att man sjunger fram all reklam i jinglar
* Folk som är långsamma
* Folk som lägger alla varor på bandet med streckkoden åt samma håll
* Folk som kör ryckigt
och så vidare, och så vidare
 
Det där är ju inte bra... men det bara blir så. Jag är otålig helt enkelt.

Idag fick det där med i-landsproblem en helt ny dimension när jag och maken var och köpte kök på IKEA. Vi hade bokat planeringshjälp och satt där och byggde och byggde (vansinnigt skoj). Tjejen som hjälpte oss var duktig utan att för den sakens skull vara pushig. Hon visade hur man kunde variera lite med ovanskåp och bad oss följa med bort och kolla på dom i en av miljöerna. Vi går bort och jag öppnar luckan...
 
- Jo dom är jättesnygga... men var skall vi få plats med vinglasen?
Det finns i-landsproblem och så finns det i-landsproblem...
Hade lill-sonen varit med hade han skämts ihjäl
 
 
//Farmskan


Kommentarer
Lilla B

Förvånad någon?? Inte mycket.. <3

2014-11-07 @ 16:10:09
Kusin P

Känns som vi är släkt!!!!!!😃

2014-11-07 @ 19:57:53
Petra

Jaha.... Jag strävar efter att lägga koden åt samma håll för att underlätta för kassörskan den stackaren! Tänk att sitta där dag ut och dag in och och möta människor som inte vill hjälpa till! Skäms Åsa!! Nu tycker jag att du ska träna på att lägga den rätt!! Ses på lördag! Puss❤️

2014-11-19 @ 20:03:08


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0