Jäkla skiiiit!

Den där förbenade axeln blir bara värre och värre och snart får jag nog krypa till korset. Mina hemmagjorda behandlingar med Voltaren gel och Alvedon har inte den effekt jag önskar... tyvärr. Skit också. Men just nu är det fruktansvärt jobbigt och jag har jäkligt ont bara jag rör mig, vilket då gör att jag låter den hänga som en död sill vid sidan och sen får man ont bara av det. MÖG!!
 
Var och inhandlade lite fina smycken från Dag & Natt i helgen hos en kompis. Inte särskilt dyra och man kunde kombinera dem hur man ville och på olika sätt. Jag köpte bland annat en jättesnygg discokula i brons... den skall jag ha till mina fina klocka (*ler*). Kolla gärna på dagochnatt.se om ni är intresserade

Just nu längtar jag bara efter att få sätta upp ljusstakarna
//Farmskan
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0