Kick-ass

Hemkommen efter två heldagar med kollegor där vi både har tittat bakåt och framåt och dessutom försökt "få ändan ur vagnen" med hjälp av en kick-ass coach. Har varit bra dagar och även om man nu ligger efter i mail med mera så har man ändå med sig lite mer tankar och insikter. Bra bra
 
Har skickat mitt eget team till Norrland och Haparanda och jag hörde lite klagomål kring "snö, is och minusgrader" men de verkade ändå ha det rätt skoj. Längesen jag var där nu men jag minns ju hur fantastiskt vackert där var... och exotiskt med renar på vägarna. Det verkade också som om de hade en massa tips och idéer med sig hem så nu gäller det att kavla upp ärmarna förmodligen (*ler*)

Var inom en sväng hos Frida och fikade också innan jag körde hem... skönt att se att hon är piggare igen och tillbaka i gammal go form (även om jag önskade att hon kanske hade vilat sig liiiite längre). Men men... vem är jag att kasta spjut i gummibåt liksom.
 
Fredag imorgon... tyckte precis det var måndag
//Farmskan


Kommentarer
Frida

Puss puss

2014-11-13 @ 21:23:55


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0