Så var man ett år äldre

Födelsedagen är avverkad och man är härmed ett år (en dag?) äldre. Klokare... ja man hoppas ju det i varje fall. Fick en jättesnygg väska av barnen som jag tackar allra ödmjukast för. Älskar den! Älskar också min fantastiska klocka... tänk att man kan bli så glad över prylar (*ler*)
 
Födelsedagen firades annars i Flädie på konferens med mitt gäng. I Flädie ligger ett fantastiskt ställe som har kanonbra lokaler och helt makalös mat. Alltså den lunchen vi fick... Mums! Hur som, vi hade tre nya i teamet som skulle introduceras och det gjorde vi med bra diskussioner, lite workshops och härlig samvaro. En aktivitet på kvällen där man skulle lösa en mordgåta. Riktigt roligt och en del gick verkligen in i sina roller. Själv hette jag Felicity och var en ung talang på teatern där mordet begåtts... jag var dock inte mördaren
 
Och nu är jag alltså hemma igen, trött men nöjd med dagarna
//Farmskan


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0