Tandborste... nähä

Förra gången jag var iväg med jobbet och övernattade så glömde jag både tandborste och tandkräm (och Ja, jag kunde fixa nödgrejer i receptionen...). Denna gången hade jag med mig tandkräm men ingen tandborste. Hälften rätt alltså, även om det inte gör någon större skillnad på resultatet. För denna gången hade de ingen tandborste utan här fick man borsta tänderna med en frottehandduk och tandkräm... Lite ludd i munnen men det gick rätt OK
 
Allt går, som Jonte säger, utom små barn och tennsoldater
//Farmskan


Kommentarer
Lilla B

Allt går, utom Stephen Hawkins.

2014-11-26 @ 15:05:44


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0