Happy happy!

Vissa dagar är bara så bra! Idag är en sådan dag och jag har bestämt mig för att njuta av den känslan ett tag (*ler*). Det var inte riktigt detsamma igår när jag råkade låsa in lill-dottern och Josef i lägenheten när jag åkte till jobbet. Hon var inte så imponerad av att behöva hoppa ut genom fönstret... tur man bor på första våningen. 
 
Otroligt nog var de ändå snälla nog att baka bröd till oss idag. Hanna gjorde med chili, vitlök, örter och pesto... ett bröd med sting verkligen. Och Josef gjorde ett med soltorkade tomater och oliver. Sjukt goda bröd och man kan helt klart vänja sig vid att ha en egen kock. Nu åker de hemåt till Småland igen imorgon efter en vecka här hos oss, det kommer att bli tomt. Fast snart kommer ju Elin hem från Rhodos och då blir det livat igen... ha ha ha
 
Mums, eller hur?
 
 
//Farmskan
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0