Det funkar ju än så länge

På jobbet finns tre toaletter... ja, där finns ju fler i bygget men tre stycken finns på mitt våningsplan. Två vanliga toaletter och en handikapptoalett. Dessa ligger samlade i en liten vrå med dörrarna mot varandra så om personen som varit på handikapptoaletten låter dörren stå det minsta öppen kan personen som är på lilla toan inte komma ut... då fastnar dörren i det handtaget.
 
De två vanliga toaletterna är smala... mycket smala. Skulle gissa att bredden ligger på en meter cirka och då skall man ta i beaktning att man, när man skall in, skall tränga sig förbi ett tvättfat på ena väggen och en stor toarullehållare på den andra. Ni kan se det framför er va? Man öppnar den smala dörren, lutar sig lite åt sidan för att precis ta sig förbi tvättstället och helst utan att slå kroppen i hållaren, innan man skall göra en piruett och sätta sig på toaletten. Ja, det funkar ju än så länge... men om jag blir lite vidare i omfånget kan jag lägga ner.
 
Men nu skall man ju inte klaga, man skall se positivt på saker och ting....
... har jag hört
 
//Farmskan
 
PS! Det var nog ingen kvinnlig arkitekt i varje fall... hon hade dissat piruetten


Kommentarer
Frida

Haha! Ja det är ju verkligen så! Har du tagit upp det på flyttmötena, jag tänker så att man inte stannar där och för oväsen....

2015-04-09 @ 21:31:49


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0