Fredag... äntligen

Vissa veckor längtar man mer till fredagen än andra. Detta är en sådan vecka. Jag känner mig vårtrött, eller åtminstone hoppas jag att det är vårtrötthet och inte något annat. Många som hostar och snörvlar nu runt om en och än så länge har jag ju klarat mig ifrån att bli sjuk. Peppar peppar
 

Hade världens konstigaste dröm inatt, jag och en kollega var i Thailand och delade ut broschyrer för något biståndsarbete i Afrika. Vid stod längs en grusväg och allt var jätteruffigt och konstigt. På andra sidan vägen låg havet och folk höll på med jättefina sandskulpturer. Vi skulle bada och fick hoppa över skulpturerna för att komma till vattnet och när vi precis skulle hoppa i började det regna...
Sug på den drömtydare!

Ikväll blir det för en gångs skull inte stugan direkt heller. Först skall vi slåss för en parkeringsplats utanför huset, sen upp till stan för att inhandla öl till Dottern som kommer hem (curling på hög nivå) och sen måste vi handla lite och äta förstås... så då är kvällen slut och vi kan lika gärna sova hemma. Men imorgon bitti blir det direkt ut i bilen och förhoppningsvis lite trädgårdsarbete. Det kommer att göra mig gott (*ler*)

Vad hittar ni på i helgen?
//Farmskan


Kommentarer
manne

"Brännvin i kikarn" hoppas på många goa skratt :)

2015-04-25 @ 10:49:06
Kusin P

Jobbar! 😊

2015-04-25 @ 14:54:10


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0