Ibland ser man något riktigt bra

Tackar som frågar... ja, jag har fortfarande ont. Inte sådär så man bryter ihop men det molar en del och jag tuggar numera allting på min högra sida. Kommer att få lite ojämlika ansiktsmuskler om det skall fortsätta så... (*ler*).
 
Jag och maken har haft ett maraton i TV-serien "House of cards"... sjukt bra. Vi har sett tre säsonger på under två veckor. Snacka om fyrkantiga ögon! Men man kunde liksom inte sluta titta och nu måste vi vänta till nästa år innan nästa säsong kommer, snacka om antiklimax
 
Men som sagt, nu kan vi ju ägna kvällarna åt något mer produktivt och kanske även hälsofrämjande. Ut och gå eller jogga kanske? Man har ju tjejmilen att träna inför... (*ångestattack*). Känner inte riktigt heller att jag kan vila mig i form, nej hopp och lek är det som gäller.

//Farmskan


Kommentarer
Frida

Hopp å lek! Ska vi införa gemensamma träningspass?

2015-04-15 @ 18:56:52


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0