Landet Sverige

Maken hade lite sovmorgon idag men givetvis ringde telefonen kvart Över sex (!) från jobbet. På frågan om han sov svarade han som alla andra svenskar "Nej".... Varför gör vi det? Varför har vi så svårt att säga som det är. Vem försöker vi lura?

Eller när man ramlar och får frågan om man slagit sig... "Absolut inte"

Likadant när man varit på en resa eller på semester... "Borta bra men hemma bäst" eller "Det ska bli skönt att komma in i vardagen igen, i vanliga rutiner". Så jäkla dumt! Det är ju inte sant nånstans, vem vill inte vara ledig om man kan? Vi är allt lite konstiga

Idag har jag i varje fall haft extremt ont i huvudet hela dan. Hela dan!! Stackars mig... jag tycker jag får säga så

//Farmskan




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0