Ritsch ratsch

Beviset på måndagens underkända läkarundersökning kom igår när jag klev in i bilen efter jobbet. Ritsch, ratsch och så var det adjöss med dom byxorna. Och det var dessutom en av mina absoluta favoriter (*less*). Ja ja, ingen idé att gråta över spräckta byxor, det finns betydligt värre saker förstås. Men surt var det.
 
Idag kom också offerten på solskyddet till uterummet. 22.000 pickadoller...!! Helt makalöst. Så genast bestämde jag mig för att det iställt fick bli vanliga gardiner av något slag. Aldrig att jag lägger så mycket pengar på det. Det är ju lika mycket pengar som en långresa för mig och maken till något soligt land. Så då fick det bli det istället... ha ha ha. Men om ni har någon idé på vad man kan ha istället för lameller som är snyggt, alternativt vet något ställe där man köpa det billigare... hit me direkt!
 
Ikväll skall jag bara sitta i puffen framför TV:n och koppla av. Maken är på något speltjofräs och jag känner för att bara se några avsnitt av "Orange is the new black". Och jag har ju faktiskt promenerat långt nu två kvällar i rad och man skall väl inte överdriva så här i början av sitt nya liv
 
Tänker jag...
//Farmskan


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0