Uppståndelse deluxe!

Valborgsmässoafton och Farmskan ligger nerbäddad. Kommenderad i säng av kollegor och familj efter en händelserik morgon i Helsingborg. Att komma dit var inga problem (förutom en omväg på 30 minuter för vägbygge), men väl framme började jag känna mig yr och det blev bara värre

Mitt i mötet fick jag gå ut och gick bara några meter innan jag kräkte. Värsta uppståndelsen... Inte bra. Som tur var så var kommendorskan (aka Magda) med så hon fick köra hem och sen tog Elin över i Hässleholm och nu ligger jag här. 

Inte precis så som min helg skulle bli. Vi skulle ju fira Manne ikväll och sen kommer alla barnen hem i helgen också... tråååååkigt!

Ja ja, bara att gilla läget
//Farmskan

PS: Magda jag vet att jag är en envis och udda figur... TACK!!


Kommentarer
Anonym

Kommendorskan. Jag tar det som en komplimang. Ont ska med ont förgås....

2015-04-30 @ 19:24:40
Kusin P

Men......så tradigt. Var rädd om dig! 💜

2015-05-01 @ 07:30:36
Lilla B

Krya på dig älskade syster! Du måste vara rädd om dig.. :(

2015-05-01 @ 09:35:50


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0