Ärtsoppefest och Lilymys

Så var man hemma i Sverige igen efter vårt Rysslandsäventyr. Tror att maken var rätt glad när jag steg över tröskeln (*ler*). Men när jag tänker på resan så är det bara helt fantastiskt att ha varit där. Så annorlunda och spännande. 


Min ryske kollega Pavel guidade oss runt i varuhuset. 

Vanlig jobbedag sen igår och fullt fokus på att tömma mailkorgen. Lite intro också som kändes bra med ny kollega. På kvällen när vi kom hem så kom Lily och skulle sova över hos oss i stugan... fullt ös direkt men också lite tid för Ronja Rövardotter. Ny favorit!


Idag har det blivit både lite bad och lite lek med kompisar hon hittade. Stora tjejen...


Nu har hon åkt igen och jag och maken laddar för ärtsoppefest i Fårabäck. Eller... jag laddar och maken snarkar i soffan. Slitsamt att vara barnvakt

//Farmskan



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0