Dubbel bubbel

Idag blir det slappesöndag för hela slanten. Mysbyxor och TV-soffa helt enkelt. Har i och för sig strukit hela högen som låg och väntade så jag känner mig inte helt onyttig. Har haft två härliga helgdagar, först i fredags med lite mat och kortspel med Nenne & Thomas. Jag och Nenne krossade dom totalt så det var lite sura miner

Bästa repliken för kvällen var annars den från Nenne efter att hon bara lagt upp lite mat på tallriken
Jag: Ska du inte ha mer än det?
Nenne: Nej, jag räknar kalorier och jag sparar dom till vinet...
Ha ha ha ha ha.. Bra prioritering!

Igår var vi sen först i stugan och planterade lite klätterväxter i vår nya pergola. Hoppas nu de tar sig ordentligt för då kommer det att bli jättefint där till nästa vår

Igår kväll var det sen tjejkväll nere hos Helen i Äspet. Bubbel i dubbel bemärkelse...


Sen härlig mat, rundpingis, basket, rockring och mycket skratt. Goa lördag! Maken häntade oss framåt natten sen, det är en snäll man jag har. Ikväll skall han dessutom bjuda mig på middag på stan... han är bäst!

//Farmskan


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0