Rekord

Tror det är nytt rekord faktiskt. 4 dagar sen jag uppdaterade bloggen... har nog aldrig hänt. Men oj vad tiden bara försvinner och dagarna går. Det måste vara ett ålderstecken som heter duga. Innan tyckte man att det bara fanns måndagar och fredagar men nu känns det som att ett år är typ januari och december... eller nåt

Veckan då, vad har då hänt sen i måndags? Ja förutom jobb har vi haft besök av Dottern, jag har haft räkfrossa och Mary Kay kväll, planeringsdag med mitt team på annan ort, grillkväll igår hos M&M och ovanpå det kom Lily-familjen igår. Vi ska nämligen fira hennes 3-årsdag idag här i stugan. Mysigt!

Nu har vi precis vaknat och ligger och mornar oss bara. Om vädret tillåter tänkte vi ta oss till Hälleviksbadet en stund. Då får resten av familjen lite tid att förbereda inför kalaset i lugn och ro. Så ni ser... timmar och dagar ramlar på och det är bara timmar kvar till min stundande resa till Moskva. Måndag morgon åker vi, både spännande och lite pirrigt faktiskt

Men först helg, kalas och barnbarnsmys
//Farmskan 







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0