Tillbaka i ekorrhjulet

Första dagen avklarad och man är tillbaka i ekorrhjulet igen. Men så skoj att träffa mitt team igen, tjatter, skratt och hög energi... älskar det. En ny tjej i teamet också som ersätter Sofia nu när hon ska ha barn. Blir kanon!

Men vi nåddes ju också av nyheten om ett knivdåd på IKEA i Västerås. Usch vad hemskt och jag tänker på vänner och kollegor som befann sig på plats. Hoppas verkligen att man får fram ett motiv så man slipper gå och vara rädd för rena vansinnesdåd. Skärp er och lös era konflikter utan att dra in andra!

Hade en bra dag igår hos Hanna & Josef där vi firade hans födelsedag. Han hade önskat sig en fiskerulle... två nördar var och köpte det. Han kunde ha lurat oss hur mycket som helst för vad vet jag och maken om fiske? Ja ja men det verkade i alla fall bli rätt

Fått bilder hela dagen från Astrid Lindgrens värld där Lily-familjen varit tillsammans med Hanna och Josef. Gissa om hon trivdes...


Lilla pysslingen

Maken har skaffat ett aktivitetsarmband... Jag väljer att inte kommentera detta mer just nu. Återkommer om det blir en succe

//Farmskan 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0