Vilodag i solstolen

Jo det blev en väldigt spännande och jämn turnering igår... men vi bärgade segern till slut och en ny inteckning i vandringspriset. 9:e året vi kör detta och jag vill ju inte skryta men jag tror vi leder med 7-2 (*sträcker på mig*). Nästa år är det 10-årsjubileum då får vi väl göra nånting riktigt extra. Kul är det i varje fall  och alltid härligt mycket skratt. 

Idag var vädret om möjligt ännu bättre så den har i princip bara tillbringats i solstolen. Tvättat har jag i och för sig gjort men det är också allt


Swedish House Wife of Norje

Har kört lite Facetime också med Lily som bubblade av allt som upplevts på Liseberg. Hon bara älskar karuseller
"Farmor jag var helt galen när jag åkte Flumeride..." som tydligen betydde att hon skrikit som en galning. Lilla sötisen... Slängpuss tebax


Och lilla skrutten Mila...


Största leendet ever

//Farmskan 


Kommentarer
Kusin P

Låter som en riktigt bra dag! ☀️

2015-08-05 @ 08:20:25


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0