Katjing

Bästa repliken ever levererade jag idag. Blev uppringd av en telefonförsäljare på vägen hem från jobbet. Brukar inte låta dom prata utan ganska direkt snoppa av... men idag var jag trött efter en låååång dag så jag lät tjejen tragga på. 

Det var från Fyrklövern (bara det!!!) och hon berättade att jag skulle få en servis helt gratis, utan köptvång framåt. Jag kunde välja mellan en vit servis med grå rand i patina som var designad av Maria Montazami eller en handmålad med tomtar i äkta guld. 

"De är värda 1300 kronor så det är ju ingen billig IKEA-servis du får... så vilken av serviserna gillar du bäst?"

Det är då det är öppet mål...
"Jag jobbar för IKEA så jag väljer deras serviser varje dag i veckan"

Hon skrattade lite forcerat och stammade fram att "jag gillar faktiskt också IKEA... ha en trevlig kväll"
Det var liksom inte hennes dag
//Farmskan 


Kommentarer
Pappa

Bra gjort Åsa.

2015-12-02 @ 21:09:40
Frida

Hahaha så jäkla kul!

2015-12-02 @ 21:48:41
Lilla B

Hahaha!! Underbar! :)

2015-12-03 @ 10:58:02
Tessan

Awesome 😊

2015-12-03 @ 11:08:36


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0