Köpa gardiner eller inte

Jag har haft för korta gardiner i lägenheten sen vi flyttade in... det är nämligen stört omöjligt att hitta färdigsydda gardiner som funkar med vår takhöjd. Och jag är ju inte något geni precis när det gäller att sy så att göra egna är liksom inte att tänka på. Visst man kan köpa den tjänsten men jag har liksom inte blivit färdig. Nu äntligen så tog jag mig i kragen, bokade tid med en kompis som skulle hjälpa mig och då... vad händer? Jo då är vi helt plötsligt i dialog om ett husköp och då behöver jag ju inga gardiner.
 
Så just nu funderar jag på dagens i-landsproblem de luxe.
Skall jag köpa nya gardiner eller inte?
 
Ständigt dessa dilemman...
//Farmskan


Kommentarer
Anonym

Köp hus istället för gardiner!

2015-12-08 @ 21:43:26
Magda

Ovan var från mig 😊

2015-12-08 @ 21:43:48
Kusin P

Köp gardiner!!!!!! Jag vill ha de gamla!!!!!😂

2015-12-09 @ 17:06:47


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0