Mumslistan

Lillejul och vi sitter uppkrupna i soffan, maken, jag och storsonen. Klapparna är inslagna, skinkan griljerad, jansson tillagad och revbenen stekta... Vi njuter med glögg och bara att få vara så här dan före dan. Vi hade ju Lily och Mila här igår när de vuxna var på handboll så lite mys med de små blev det också. Lily sov över också så det var extra trångt i sängen (*ler*)

Men nu är det dags att presentera årets mumsigaste män, hunkarnas hunkar och ljuvligaste ögongodis. En nykomling och en väldigt otippad sådan för att vara mig... börjar jag bli gamnal?

Håll till godo vänner!


På femte plats... suck så snygg!! Jon Snow



På fjärde plats... mums musikern Tim Mc Graw



På tredje plats... vad hände? Pojken har blivit man


På andra plats... the one and only Mads

Men kvar som ohotad etta... Hugh Jackman!


Jag orkar inte!! Komsi komsi...

Nu slutar vi dregla och väntar på tomten istället
//Farmskan


Kommentarer
Kusin P

Jag säger bara........Mads😘

2015-12-23 @ 23:11:05
Anonym

Oj oj. ...😍

2015-12-23 @ 23:46:54


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0