Göttelaborg

Hindås, strax utanför Göteborg. Nytt rekord hit... 2 timmar exakt ifrån Lund (*ler*). Vet ej om det är bra eller dåligt eller om det ens är något att vara stolt över men det gick som en "dans" eftersom man hade lite sällskap i bilen och också satt mesta tiden i olika telefonsamtal. Då bara försvinner tiden. I Göteborg är det grått och trist och faktiskt också lite snö kvar på marken... men stället vi är på har en fantastisk vy ut över en sjö så det blir nog fint imorgon när vi drar igång. Ikväll blir det mest installation och lite planering inför dessa två dagar med hela mitt team.
 
Fatta att februari snart också är över och vi går in i mars... magiskt vad tiden går fort nu men jag gillar det. Bästa tiden man går till mötes nu ju. Snart påsk också och då är det dags för den traditionella konstrundan på Österlen med Löfgrens. Detta året skall jag göra slag i saken och börja samla på nyllen från konstnären Johan Thunell.
 

Helt obegripligt egentligen men jag älskar dom (*skrattar*)
Nej, nu skall jag våldgästa kollegan M på hennes rum och tigga till mig lite godis
 
//Farmskan
 
 


Kommentarer
lill dottern

Seriöst? 😣 då gillar jag mer ren huvudet i hallen 😀 dom huvuden är läskiga!!

2015-02-26 @ 11:12:32


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0