Helgbesök

Lördag morgon, ligger i sängen och försöker hitta en något sånär skön ställning på den yta som är kvar. Maken snarkar lite mer än vanligt eftersom han är förkyld men det verkar inte störa Lily som ligger på tväre över hela sängen och sover gott (*ler*). Älskar att ha henne här snusandes i sin randiga pyjamas. 

Två jobbdagar avklarade nu innan helgen och det verkar som att jag faktiskt lyckats komma rätt så rätt i dygnsrytmen igen. Skönt! Var i Älmhult igår och det är alltid lika bra... gillar att vara där mitt i pulsen av kunder

Ska faktiskt dit idag igen men i ett helt annat ärende. Lill-sonen har fyllt år och vill ha present från IKEA, ett skötbord.  Vet inte om jag sagt det tidigare men jag ska ju bli farmor igen i sommar!! Lily ska bli stora syster... hon är rätt stolt


Farmors skafferi är bäst

//Farmskan


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0