Livet i en väska

Nerbäddad i en säng i Flädie efter en heldag med ledningsgruppen. Dagen fortsätter i arla morgonstund imorgon och en bit in på dan. Därefter avfärd mot Göteborg för några dagar med mitt team och lite utbildningar och planering.... och så försvann denna veckan. Mitt liv i en resväska liksom. Fast samtidigt är det ju så förbaskat kul och så mycket på gång att det bara är att glida med. Det är väl mest synd om maken som har många ensamma kvällar där hemma.
 
Igår var det faktiskt maken som var iväg med sitt jobb så då hade jag en helkväll med tvätt och strykning. Så jäkla gott att bara kunna stå och meditera lite och samtidigt göra nytta. Man känner sig ruskigt nöjd efteråt.
 
Så här innan jag somnar... grattis Kalla till guldet!
Och grattis till mig själv för vinsten i kvällens sällskapsspel (*ler*)
 
//Farmskan


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0