Mello

Är det bara jag eller är låtarna grymt dåliga i år? Ikväll hade man till och med Hasse "Änglahund" Andersson med... och nej, det var inte bra. I år lär det bli svårt att ta hem segern om inte alla andra länder också har brakat ihop fullständigt. 

Lite trötta är vi idag jag och maken. Nenne och Thomas kom förbi igår så det blev lite sent innan vi kom i säng. En  mycket trevlig kväll med spel och skratt, bra slut på jobbveckan

Varit i stugan hela dagen, skulle lägga i diskbänken och spishällen. Maken lyckades göra ett hack i bänkskivan... Han var inte glad! På en skala mellan 1 och 10... ungefär 100 tror jag. Men nu är det som det är och knappast så att man bara beställer en ny. Vi får försöka fixa till något hel enkelt... tips emottages tacksamt (*suckar*)

Lite pill till imorgon sen är vi redo för elektrikern och rörmokaren på fredag. Gött att det är klart! Imorgon kväll blir det sen bio med Fru Malm... Ni vet vilken antar jag

Hey Mr Grey
//Farmskan


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0