Var fasen är jag?

Värsta halkan idag när jag körde från jobbet och plötsligt fick jag ett SMS från en kollega att det skett en olycka i Linderöd, så "ta ett annat håll om du kan". Då befann jag mig vid Ekerödsrasten så jag tänkte att då tar jag av här. Mot Satserup eller Häglinge? Ja du... jag valde Häglinge. Och helt plötsligt hade jag inte en animg om var jag var. Smala skogsvägar, inga hus, inga lampor och halt som bara den. Kör och kör och kör och kommer snart till Rickarum... eeeehh jaha! Hade nog varit enklare att vänta vid Linderöd.
 
Var och lämnade ett par kompisar i Hyllie i morse som skulle åka nästan fyra veckor till Thailand. Härligt värre... och snart är det ju dags för mig och Lisbeth också att ge oss iväg på vår långresa. Lång som i avstånd men inte lika lång i tid. Men gott ska det bli (*ler*)
 
Imorgon får jag nog börja packa, orkade inte idag för var lite dåsig efter massagen. Ny resväska har jag också eftersom våra andra tydligen fått fötter... Magiskt
 
//Farmskan
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0