Vita kläder

Kombinationen Jag och Vit skjorta är inte så lyckad. Hade väl varit på jobbet i exakt 10 minuter när jag spillde dagens första kopp kaffe över hela mig. Suck!! Inte jättesmart när man ska ha kundbesök... Tyckte jag kunde dölja det ganska bra med min halsduk lite käckt hängande men det varade bara tills jag tappade en tomat ner i urringningen.

Man vet när det är dags att ge upp. Som tur var hade en kollega en kofta till övers så det var bara att svida om (*ler*)

Imorgon är det dags... Melbourne


Har ingen aning om Wifi så det blir uppdatering vid de tillfällen jag hittar det. Nu ska här fotas kängurus!

//Farmskan


Kommentarer
Tessan

Vi önskar dig och Lisbeth en trevlig resa 😊 kram från oss

2015-02-04 @ 23:12:30


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0