Chefen har haft skoj

Chefen har haft roligt idag på jobbet... två tredjedelar av teamet har suttit och ojat sig över hur "illa skiten smakar", och "påminn mig igen varför vi gör det här". Tror han mest satt och önskade sig bort någonstans eller drömde att vi skulle börja fokusera på något viktigare. Men jag tror fortfarande att det är bra att göra något sånt här då och då för att få ut slaggprodukter.
 
 
Magda däremot som satt ensam i Älmhult och kämpade med sina juicer var otroligt nära att ge upp framåt lunch... men vi lyckades peppa henne. Jag menar... nu kör vi hela vägen in i kaklet! Fast helt ärligt... en pressad juice på svartkål, spenat, äpple, broccoli, selleri, romansallad, gurka, citron, persilja, ingefära (ja, jag ljuger inte, allt detta i en enda juice) smakar SKIT. Basta! Man fryser konstant också men det tror jag beror på att vi nu blir av med allt överskottsfett (*skrattar*). Smal och snygg!
 
//Farmskan


Kommentarer
Frida

Ja magda var inte helt på det klara med att det var gott idag. Är inte chefens uppgift att coacha och supporta? 😃

2015-01-22 @ 20:31:37


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0