Home alone

Onsdag kväll, maken är på spelning och jag skall lägga mig i soffan och bara... ligga i soffan. Har just lovat i mitt utvecklingssamtal att ha 110 fysiska aktiviteter innan årets slut. Ja ja... det blir inte ikväll i varje fall, men givetvis skall jag kämpa på och fixa det (cross my fingers)

Igår var Manne här en sväng och snackade lite... alltför länge sen! Hon bjöd på goda semlor och de satt som en smäck där runt midjan. Världens sämsta karaktär AB!! Men det är ju så sjukt gott, nåja man får bli smal i ett annat liv helt enkelt.
 
Idag kommer Modern och Roffe hem från sitt äventyr i Turkiet. Besökt Istanbul och en massa andra spännande platser, plus att de åkt luftballongfärd över något område där också. Häftigt tycker jag! Älskar att de hittar på en massa spännande saker. Snart är det ju bara en vecka kvar också till mitt äventyr "down under"
 
 
Goday mate
//Farmskan


Kommentarer
manne

Att lyfta upp benen i soffan är väl fysisk aktivitet :-)

2015-01-28 @ 19:25:35


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0