Idag kommer Lily

Ligger vaken och bara väntar på att klockan ska bli frukost så att jag får pussa på Lily. De är nere en snabbis denna helgen för att lämna hunden till passning inför skidsemestern. Så gott att få träffa dom, om än bara för en liten stund. 

Gårdagens tjejträff var mycket lyckad och curling var riktigt, riktigt kul. Det var inte sista gången jag var där. Kanske det spelade in lite att mitt lag vann... (*skrattar*). Nej det spelar ingen roll men  roligt var det... och svårt!

En sko som glider och en som är trög. Alltså första gången man kom ut på isen trodde jag att mina sista ben, tänder och leder skulle ryka all världens väg. Men sen fick man plötsligt lite styr på det... och bara det att få ropa SOPA till någon hela tiden...






Och så vinnarbilden! 6-1... Storslam!! Kross!!


God mat, vin och tjatter avslutade kvällen... go lördag

//Farmskan



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0