Melbourne

Ja herreminje vad hände här egentligen...? Bara si sådär så blev det en resa bokad


Jag och mamma Löfgren skall åka till Melbourne Australia den 5 februari. Helt galet!! Det som bara var lite löst prat hemma hos dom innan nyår blev helt plötsligt allvar och eftersom pappa L inte får flyga så långt så blev det detta par i damer som drar iväg. Avstämt och klart med chefen, inte riktigt avstämt och checkat med kollegorna men jag är övertygad om att de klarar sig finfint. Två veckor är vi iväg så det blir ju inte världens längsta resa heller. Men samtidigt känner jag att gör jag det inte nu när chansen kom upp så blir det säkert aldrig av. Så stick iväg alla tankar om flygrädsla och försvunna plan i Indonesien och hej inköp av stödstrumpor!
 
Sista dagen med Dottern in da house. Vi har varit i stugan idag och plockat ihop allt som fanns i köket i kartonger för nu är det påbörjat. Maken monterar nya skåp så det står härliga till och sen börjar vi demontera det kök som sitter där idag. Idag när man var där ute och grejade så kände man att man bara längtade tills det skulle bli vår och man kunde åka dit och fixa till trädgården, tvätta ur sängkläder och starta upp säsongen. Längtar!! Nu har vi ju dessutom ett härligt uterum att spendera kvällarna i om vi vill.
 
Ja, det var min mellandag, sista lediga dagen för på måndag börjar jag så smått igen
Men oj, oj, oj så mycket härliga lediga dagar man haft
 
//Farmskan
 
 


Kommentarer
Lilla B

Mähhh!!! Jag vill följa med! Längtar tillbaka dit :(

2015-01-03 @ 06:36:02


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0