Oxveckan

Hörde igår att detta var den värsta veckan på hela året... Oxveckan. Veckan där vi bär på stora ok och släpar oss fram i elände. Fattiga efter jul och nyår längtar vi efter nya pengar och mörkt och eländigt, kallt och blåsigt. Hmmm... igår kändes det lite som att vi var mitt i Oxveckan fast idag har det vänt och jag känner att veckorna blir nog lite vad man gör dem till. Om någon ger dig citroner... gör lemonad (*ler*)
 
Har fått min andra injektion kortison idag och precis som förra gången så söker det mig lite precis efteråt. Vet inte riktigt vad det är men jag mår lite tjyvens. Fast nu är det bara en gång till i nästa vecka sen tror jag att de anser att det är OK. Vi får väl hoppas det också. Rörligheten har ju blivit mycket bättre men jag har ju fortfarande lite ont i vissa lägen och jag är långt ifrån fullt ut fit for fight. Kan ju fortfarande inte knäppa BH:n till exempel... just nu kör jag gammeltantsvarianten och knäpper den på magen. Det är antingen det eller låta dem hänga fritt utan BH men det känns liksom inte som ett alternativ.
 

Just nu fullt snökaos utanför mitt fönster... skall bli skönt att jobba hemifrån imorgon
//Farmskan


Kommentarer
Elin

Jag trodde inte det fanns något annat sätt att knäppa BH:n på 😂

2015-01-21 @ 13:46:15


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0