Spontanfredag

Det blåste lite igår... och det lilla Sparvplanet vinglade rätt rejält. Men det konstiga är att när det finns andra som är sjukt rädda, så blir jag helt plötsligt lite modigare. Märkligt egentligen, man kan ju tycka att man då skulle gå in i någon sorts kollektiv rädslepsykos (finns ens det ordet?). Men icke. Så jag är sjukt stolt att jag behöll lugnet. 

Fick en härlig energiboost hos kunden igår jag och Frida. Så mycket roligt att ta tag i och sånt jäkla engagemang. Älskar det! Nu kör vi 

Fredagkvällen skulle bli tacos men istället blev det spontan AW på mässen här i stan med Hasse & Ewa. På hemvägen stannade vi till på La Cucina och käka ljuvlig pasta och gott vin och sen avslut hos dom med kaffe. Spontanfredag när det är som bäst! Me like very mucho


Idag blir det att kika på lite kakel och sen bonnagille på Österlen. Räknas det som nedtrappning Magda? (*Asgarvar*)

//Farmskan


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0