Då åkte två

Torsdag morgon och det är fortfarande tyst i huset. Jag läser lite i min bok och bara kopplar av innan dags för frukost. Igår var det skönt väder igen och vi drog iväg nedåt över Orust och Tjörn. Lite dåliga på kartan där ett tag så några u-svängar blev det (*ler*). Värst var den när vi hamnade längst ut på en kaj mitt i en färjekö... ja ja det löste ju sig det också. Kom fram till slut till Klädesholmen där vi skulle äta lunch. Vilken pärla! Och vilken fantastisk mat! Jag åt en halstrad lax med vitvinsås... mums!!!


Nöjda på en liten brygga efteråt...

Efter maten skildes vi åt, Eva & Hasse åkte hemåt och vi andra fortsatte ner till Rönnäng. Vi satte fiskargubbarna på en bänk och gick en runda


Tomas: "Hur många vita hus med lockpanel kan man se..." (*asgarv*)

Nåja, jag och Nenne fick åtminstone se Åstol från en härlig utsiktspunkt, vi fick gå längs en insprängd brygga i berget... och, inte att förglömma... hitta ett par borttappade RayBan's (eller var det RayBeri's)

Tillbaka hem och slappade en stund innan korvgrillning och Gin Rummy. Gick ju jättebra... 


Idag är det vår sista heldag innan hemfärd och vi ska till Lysekil. Det är också min fina svärdotters födelsedag så GRATTIS Madde!!

 //Farmskan


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0