Hett hett hett

Aldrig är man riktigt nöjd... Nu tycker man att det är för varmt, innan klagade man på regn och kyla. Men över 30 grader är för jäkla hett, punkt! Och då är jag ändå inte gravid som svärdotternoch  stora dottern. 

Fredagens lilla utflykt upp till stan och Sommar i city var trevlig, men man kan verkligen fundera över var alla goa människor kommer ifrån. Det är ett nöje att bara studera folk (*ler*). Dan Ekborg dök upp i öltältet och genast flockades människorna runt honom. Någon överförfriskad dam i mogen (läs: min) ålder bad om en autograf på armen... hujedamig. Men vi käkade god mat i trevligt sällskap så det var kanon. 

Lördagen tillbringades i stugan och Farmskan premiärbadade i havet... två gånger. Runt 20 grader tror jag men perfekt att svalka sig i. Jag är mäkta imponerad över mig själv

Farväl helg, välkommen Måndag
//Farmskan  


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0