Och så har jag växt en smula

Jag har blivit farmor igen! I morse födde min fantastiska svärdotter en liten flicka och Lily blev därmed storasyster. Fantastiskt! Man växer och hjärtat svämmar över av kärlek (*tårögd*). Allt gick bra, och fort, och snart har vi kanske ett namn också på den lilla skrutten. Mer lik sonen tycker jag men också många drag från när Lily var liten. Här är den lilla godingen


Så här såg Lily ut:


Så lycklig är man!! Grattis till ännu ett underverk Tia & Madde

Igår tog jag en extra semesterdag ich hängde på lite kompisar på en Öresundstur. Sjukt tur med vädret och mycket trevlig dag. Shoppade dessutom två rosa plagg... rosa! Amazing... Lyckades dock med konststycket att radera lite bilder men hade en bild kvar från Nyhavn


Bäst på att fotografera... not!!!

Nej, nu får vi fira med lite vin på Strandrestaurangen. Två dagar kvar

//Farmskan


Kommentarer
Kusin P

Stort GRATTIS Farmor 💝

2015-07-15 @ 19:51:55
manne

Grattis <3

2015-07-16 @ 15:54:00


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0