Saker som...

... kan få en 50+ tant att gå igång
 

Denna låten får mig att fullständigt hoppa upp och ner... Älskar den!

Sista jobbedagen idag innan tre härliga semesterveckor. Eller jag utgår ifrån att de skall bli härliga i alla fall. Vi skulle ju egentligen kört till Göteborg ikväll där vi bokat hotell men en liten skrutt, ännu namnlös, kom emellan. Det får helt enkelt bli Liseberg och Universeum en annan gång. Längtar tills jag får snusa ordentligt på henne men det dröjer nog till nästa helg i alla fall. Suck!

Ikväll kanske det blir en härlig picknick i Tivoliparken. Tomas Ledin spelar ju där och man kan ju alltid dansa utanför tänker jag. Jag tittar på maken och säger "Shut up and dance with me"

//Farmskan


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0