C9 utmaning

Har huvudvärken från helvetet. Anledningen är att jag inte fått kaffe på två dagar... koffeinbristen gör sig påmind. Drick kaffe då kanske ni tycker, men jag kan inte för jag kör just nu en detox och är klar med 2 av 9 dagar. Imorgon får jag börja äta så smått igen och det ser jag fram emot, bara dricka är sjukt tråkigt!!

Men inget kaffe förrän dag 10 så man kan lika gärna passa på att dra ner på intaget även efteråt. Två flugor ni vet

Visumansökningarna för Ryssland är på gång, vi åker ju i Augusti. Det är en massa saker som ska skrivas och fyllas i och det ska vara inbjudningar och stämplar (*ler*). Men jag ser fram emot att få besöka Moskva, finns säkert mycket att se. Idag fick jag oxå passbilden på plats


Japp, that's me
//Farmskan


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0