Dags att lämna huvudstaden

Sitter just nu på Arlanda och väntar på att snart få flyga hem. Lite sen hemkomst men det får man ta när dagarna varit kanon. Hade först en otroligt inspirerande workshop igår där vi klistrade färgglada lappar för glatta livet. Jag fick så mycket nya ideer och inspiration så det är löjligt

Vi slutade ganska sent men jag hann precis upp till galleria Mood för att prova  en klänning. Den satt perfekt... Och slank därför med i väskan hem. Jag väljer att inte tala om vad den kostar (*skrattar*). Det kan finnas någon känslig läsare, typ maken. Men tack Helen Ryhl för tipset i lördags!

Idag gick jag upp tidigt och gick en långpromenad bort till Dottern och hemnes Cafe&Co för frukost. Fullt ös och ett jättefint fik


Blev perfekt start innan det var dags för lite jobb på världens största blågula hus.   Och nu sitter jag alltså och inväntar kvällsplanet, slut i huvudstaden för denna gång

Grattis säger jag också till fina bonusbarnbarnet Guilherme som gått ut fyran med finfina betyg. Tumme upp!!!


//Farmskan


Kommentarer
Frida

Men jag kan tala om vad den kostar 😂😂😂

2015-06-10 @ 22:03:04
Tessan

Guilherme blev glad när han såg bilden och tackar så himla mycket! ❤️😘

2015-06-10 @ 22:18:00
Tessan

Guilherme tillägger att han fick högsta betyg i alla ämnena 😘

2015-06-10 @ 22:20:18


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0