Pre-midsommar

Torsdag och dagen före midsommar, och solen har faktiskt lyst lite i Norje. Prognosen för morgondagen är dock fortsatt dålig men SMHI har ju haft fel förr... än lever hoppet

Stugan är full med mat och förberedelser inför morgondagen men jag känner mig hyfsat lugn. Midsommar är ju den dagen på året när man inte behöver grunna på vad man ska ha för mat (*ler*). Ska bli riktigt skoj och ha alka här

Idag har jag haft lite pre-midsommar här hemma med mitt team. Först månadsmöte och sen lite lunch. Älskar mitt team, de är drivna och har en jäkla vilja att lyckas. Humor och högt i tak... vad mer kan man begära? Nada, noll och ingenting


Tror ni man var själv i affären idag?

//Farmskan



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0