Brandgula hjärtan

Förkylningen, eller vad det nu var, kom av sig och jag känner mig piggare igen. Skönt! Har ju haft huvudvärk på nätterna ett tag men också det har släppt. Rätt knäppt att ha ont i huvudet på natten och sen på morgonen när man vaknar är det borta... Ja, ja... man är väl fel ihopasatt antar jag. Huvudsaken är att jag känner mig bättre och att resan till Motala/Linköping i helgen blir av. Längtar efter att få krama om den lilla trollungen ordentligt.

Igår kväll ringde kusin P och undrade om jag ville följa med på handbollen och givetvis ville jag det. Det trycket som är där inne under en match är helt otroligt. Nu vann de ju ganska lätt över Hammarby, tror det blev 10 bollar till slut men det kunde lika gärna blivit det dubbla. Domarna var inte hemmafans i varje fall och jag tyckte de var lite orättvisa rätt igenom. Enögd AB (*ler*). Men oj oj oj, vilket ös och så många brandgula hjärtan det finns i denna stad!
 
https://youtu.be/gGhrePptPHc
 
(Sjukt irriterad att jag inte kan bädda in videon direkt i bloggen... !)
 
Ja ja... nu dags att galoppera in i soffan... he he.
Maken är på After Work, jisses vad han ränner
//Farmskan
 


Kommentarer
Frida

Ja jisses vad snabbt du kom till soffan. Rejäl galopp 😂😂😂

2015-03-12 @ 18:47:12
Magda

En riktigt travare 🙈

2015-03-12 @ 20:22:40


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0