Härliga nyheter

Idag fick jag ett underbart telefonsamtal till jobbet. Det är kanske pinsamt att gråta en skvätt inför kollegorna men det skiter jag i. Jag blev så jäkla glad och lättad. Snart snart hoppas jag kunna berätta det för er alla men det får vara en liten hemlighet en stund till.
 
Har precis också skypat med Lily, vars föräldrar lät meddela att "inga tuschpennor i detta hus" efter att hon och kompisen ritat på väggar, golv, lakan och sig själva härom dagen. Hon berättade det i varje fall själv och sa att det var inte bra. Alltid något tycker jag (*skrattar*). Jag kan helt enkelt bli arg på henne heller... men det är väl det som är att vara farmor / mormor antar jag.

Alltså det här med självscanning på Ica... är det verkligen min grej. Idag jag gjorde ett tappert försök igen efter jobbet och var noga med att kontrollera att alla poster var med. Givetvis fick jag kontroll i kassan (jag menar jag har ju ändå försökt "stjäla" kött en gång!) och givetvis hade jag scannat fel frallor. 4 stycken frallor för 4 kronor styck och jag hade minsann scannat koden för 3 kr styck. Tjyv, tjyv ska jag heta... Vad säger ni? Ska jag helt enkelt ge upp eller kommer det att bli bättre?
 

Och jag har dessutom en svärdotter som är polis... inte bra
//Farmskan


Kommentarer
Lilla B

Fortsätt! Man lär sig, och det går bättre allt eftersom! Jag hade oxå mycket strul i början, men nu funkar det superbra :)

2015-03-05 @ 08:26:09


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0