Hur illa kan en ost lukta?

Äntligen, äntligen, äntligen!


Alla kartonger är borta, alla skåp och maskiner på plats och inkopplade, belysning på plats. Köket är klart!! Så nu halvligger vi i soffan med lite vin, kaffe och fredagsmys... och bara njuter. 

Har varit en heldag i Helsingborg. Bra möte och goa möjligheter till samarbete. Me like! Efter jobbet åkte jag och klippte mig... kort! 15 cm åkte av och minst 10 kg lättare (*skrattar*)


Alltså hur illa kan en ost lukta? Har handlat godsaker till en födelsedag imorgon... och höll på att smälla av när jag öppnade dörren till bilen. Herregud!! Och det äter man... 

Tacka vet jag ostbågar
//Farmskan


Kommentarer
Kusin P

Men tack....... Tror jag vet var osten ska hän! 😁

2015-03-06 @ 22:31:44
Lilla B

Fasen vad snyggt det blev!!!! Så jäkla bra!!

2015-03-07 @ 13:26:29
papsobabs

Oj vad fint det blev. Nu kan Ni väl trivas och koppla av.

2015-03-07 @ 20:16:40


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0